2021. I. féléves közzététel

Közzététel

A KábelszatNet-2002. Kft. (8500 Pápa, Budai Nagy Antal u. 8.) ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2021. I.félév során a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési, internet és helyhez kötött telefon szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult. A fentieket összefoglalóan a következő táblázatokban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2021. I.félévben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 5 nap megfelelt
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 19.7 óra megfelelt
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100% megfelelt
4. Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 75% 100% megfelelt
5. Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBmV) 60 dBmV
  1. mV
megfelelt
6. Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 3 dB 2.00 dB megfelelt
7. Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 44 dB 46.20 dB megfelelt
8. Modulációs hibaarány, MER (dB) 28 dB 28 dB megfelelő

Egyéb adatszolgáltatás a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/1000 előfizető) 71 db/1000 előfizető
Minőségi panaszok száma (db/1000 előfizető) 71 db/1000 előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ 1000 előfizető) 71 db/1000 előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/1000 előfizető) 0 db/1000 előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket. A közzététel azonosító száma: KTV_EK_2021_I

KábelszatNet-2002. Kft. internet szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2021. I.félévben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 5 nap megfelelő
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 14.8 óra megfelelő
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100 % megfelelő
4. Számlapanasz elintézésének ideje 30 nap 30 nap megfelelő
5. Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 85 % 100% megfelelő

6. Hálózaton belüli garantált le- és feltöltési sebesség Célérték Teljesítési érték

Megfelelés

minősítése

Szolgáltatás megnevezése

névleges

le- / feltöltési sebesség Mbit/s

Letöltési sebesség

Mbit/s

Feltöltési sebesség

Mbit/s

Letöltési sebesség

Mbit/s

Feltöltési sebesség

Mbit/s

SILVER EXTRA 40/5 20 2.5 38.3 4.879 megfelelő
SILVER 20/1 10 0.5 18.2 0.953 megfelelő
SILVER PLUS 80/5 10 1 71.4 4.860 megfelelő
DIAMOND EXTRA 150/10 15 2 147.4 9.802 megfelelő
DIAMOND PLUS 100/10 15 2 97.5 9.640 megfelelő
NET300 300/10 15 2 292.7 9.549 megfelelő
PLATINA PLUS 70/10 10 1 67.4 9.488 megfelelő
PR 15 15/2 5 0.75 14.3 1.978 megfelelő
PR-NET 140 140/10 42 3 137.9 9.237 megfelelő
PR-NET 500 500/20 120 8 523.5 19.635 megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető) 67 db/ezer előfizető 
Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető) 67 db/ezer előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető) 67 db/ezer előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető) 0 db/ezer előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket. A közzététel azonosító száma: INT_Eves_kozzetetel_2021_I

KábelszatNet-2002. Kft. helyhez kötött telefon szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2021. évben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 4 nap megfelelő
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 18.67 óra megfelelő
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100 % megfelelő
4. Számlapanasz elintézésének ideje 30 nap 30 nap megfelelő
5. Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 85% 100% megfelelő
6. Sikeres hívások aránya 95% 100% megfelelő
7. A hívás felépítési ideje 25 mp 0.88 mp megfelelő

Egyéb adatszolgáltatás a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/1000 előfizető) 20 db/1000 előfizető
Minőségi panaszok száma (db/1000 előfizető) 20 db/1000 előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ 1000 előfizető) 20 db/1000 előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/1000 előfizető) 0 db/1000 előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket. A közzététel azonosító száma: TEL_Eves_kozzetetel_2021_I

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Pápa, 2022. február 17.

Cégünk

KábelszatNet-2002 Kft.

 

SZÉKHELY: 8500 Pápa, Budai Nagy Antal u. 8.


Cégjegyzékszám: 19-09-510665

Adószám: 11381527-2-19

Nyitvatartás

Irodáink nyitvatartásáról

a KAPCSOLAT menüpontban

tájékozódhat.