2021. I. féléves közzététel

Közzététel

A KábelszatNet-2002. Kft. (8500 Pápa, Budai Nagy Antal u. 8.) ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2021. I.félév során a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési, internet és helyhez kötött telefon szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult. A fentieket összefoglalóan a következő táblázatokban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2021. I.félévben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 5 nap megfelelt
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 19.7 óra megfelelt
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100% megfelelt
4. Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 75% 100% megfelelt
5. Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBmV) 60 dBmV
  1. mV
megfelelt
6. Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 3 dB 2.00 dB megfelelt
7. Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 44 dB 46.20 dB megfelelt
8. Modulációs hibaarány, MER (dB) 28 dB 28 dB megfelelő

Egyéb adatszolgáltatás a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/1000 előfizető) 71 db/1000 előfizető
Minőségi panaszok száma (db/1000 előfizető) 71 db/1000 előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ 1000 előfizető) 71 db/1000 előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/1000 előfizető) 0 db/1000 előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket. A közzététel azonosító száma: KTV_EK_2021_I

KábelszatNet-2002. Kft. internet szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2021. I.félévben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 5 nap megfelelő
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 14.8 óra megfelelő
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100 % megfelelő
4. Számlapanasz elintézésének ideje 30 nap 30 nap megfelelő
5. Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 85 % 100% megfelelő

6. Hálózaton belüli garantált le- és feltöltési sebesség Célérték Teljesítési érték

Megfelelés

minősítése

Szolgáltatás megnevezése

névleges

le- / feltöltési sebesség Mbit/s

Letöltési sebesség

Mbit/s

Feltöltési sebesség

Mbit/s

Letöltési sebesség

Mbit/s

Feltöltési sebesség

Mbit/s

SILVER EXTRA 40/5 20 2.5 38.3 4.879 megfelelő
SILVER 20/1 10 0.5 18.2 0.953 megfelelő
SILVER PLUS 80/5 10 1 71.4 4.860 megfelelő
DIAMOND EXTRA 150/10 15 2 147.4 9.802 megfelelő
DIAMOND PLUS 100/10 15 2 97.5 9.640 megfelelő
NET300 300/10 15 2 292.7 9.549 megfelelő
PLATINA PLUS 70/10 10 1 67.4 9.488 megfelelő
PR 15 15/2 5 0.75 14.3 1.978 megfelelő
PR-NET 140 140/10 42 3 137.9 9.237 megfelelő
PR-NET 500 500/20 120 8 523.5 19.635 megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető) 67 db/ezer előfizető 
Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető) 67 db/ezer előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető) 67 db/ezer előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető) 0 db/ezer előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket. A közzététel azonosító száma: INT_Eves_kozzetetel_2021_I

KábelszatNet-2002. Kft. helyhez kötött telefon szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2021. évben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 4 nap megfelelő
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 18.67 óra megfelelő
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100 % megfelelő
4. Számlapanasz elintézésének ideje 30 nap 30 nap megfelelő
5. Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 85% 100% megfelelő
6. Sikeres hívások aránya 95% 100% megfelelő
7. A hívás felépítési ideje 25 mp 0.88 mp megfelelő

Egyéb adatszolgáltatás a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/1000 előfizető) 20 db/1000 előfizető
Minőségi panaszok száma (db/1000 előfizető) 20 db/1000 előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ 1000 előfizető) 20 db/1000 előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/1000 előfizető) 0 db/1000 előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket. A közzététel azonosító száma: TEL_Eves_kozzetetel_2021_I

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Pápa, 2022. február 17.

2020 Éves közzététel

 

Közzététel

A KábelszatNet-2002. Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2020. év során a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó

minőségi mutatók teljesülése 2020.évben

Mutató azonosító

Minőségi mutató neve

Célérték

Teljesítési érték

Megfelelés minősítése

1

Új hozzáférés létesítési ideje (nap)

15 nap

6 nap

megfelelt

2

Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra)

72 óra

15.3 óra

megfelelt

3

Szolgáltatás rendelkezésre állása (%)

95%

100%

megfelelt

4

Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%)

75%

100%

megfelelt

5

Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBV)

60 dBV

69.32 dBV

megfelelt

6

Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB)

3 dB

2.01 dB

megfelelt

7

Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB)

44 dB

46.12 dB

megfelelt

8

Modulációs hibaarány, MER (dB)

28 dB

28 dB

megfelelő

 

Egyéb adatszolgáltatás a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/1000 előfizető)

79 db/1000 előfizető

Minőségi panaszok száma (db/1000 előfizető)

79 db/1000 előfizető

A jogos minőségi panaszok száma (db/ 1000 előfizető)

79 db/1000 előfizető

Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/1000 előfizető)

0 db/1000 előfizető

A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja:

Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.

A közzététel azonosító száma: MFKTV-2020 ÉK


A KábelszatNet-2002. Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2020. év során a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság elnökének a 13/2011. (XII. 27. ) rendelete alapján az internet szolgáltatáshoz meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük internet szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. internet szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2020. évben

Mutató azonosító

Minőségi mutató neve

Célérték

Teljesítési érték

Megfelelés minősítése

1

Új hozzáférés létesítési ideje (nap)

15 nap

4 nap

megfelelő

2

Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra)

72 óra

14.3 óra

megfelelő

3

Szolgáltatás rendelkezésre állása (%)

95%

100 %

megfelelő

4

Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%)

75 %

100%

megfelelő

5. Hálózaton belüli garantált le- és feltöltési sebesség

Célérték

Teljesítési

érték

Megfelelés

minősítése

Szolgáltatás megnevezése

névleges

le- / feltöltési sebesség Mbit/s

Letöltési sebesség

Mbit/s

Feltöltési sebesség

Mbit/s

Letöltési sebesség

Mbit/s

Feltöltési sebesség

Mbit/s

SILVER EXTRA

40 / 5

20

2.5

38.3

4.867

megfelelő

SILVER

20 / 1

10

0.5

17.9

0.960

megfelelő

SILVER PLUS

80/5

10

1

72.4

4.860

megfelelő

DIAMOND EXTRA

250/10

15

2

246.4

9.740

megfelelő

DIAMOND PLUS

200/10

15

2

195.7

9.630

megfelelő

NET300

300/10

15

2

294

9.600

megfelelő

PLATINA PLUS

100/10

10

1

97.4

9.620

megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető)

82 db/ezer előfizető 

Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető)

82 db/ezer előfizető

A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető)

82 db/ezer előfizető

Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető)

0 db/ezer előfizető

A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja:

Megfelelőségi nyilatkozat

ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.


A KábelszatNet-2002. Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2020. év során a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük helyhez kötött telefon szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. helyhez kötött telefon szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2020. évben

Mutató azonosító

Minőségi mutató neve

Célérték

Teljesítési érték

Megfelelés minősítése

1

Új hozzáférés létesítési ideje (nap)

15 nap

6 nap

megfelelő

2

Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra)

72 óra

13.3 óra

megfelelő

3

Díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének határideje

30 nap

1 nap

megfelelő

4

Szolgáltatás rendelkezésre állása (%)

95%

100 %

megfelelő

5

Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%)

75 %

100%

megfelelő

6

Sikeres hívások aránya

98.5%

100%

megfelelő

7

A hívás felépítési ideje

1 mp

0.83 mp

megfelelő

 

Egyéb adatszolgáltatás a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/1000 előfizető)

24 db/1000 előfizető

Minőségi panaszok száma (db/1000 előfizető)

24 db/1000 előfizető

A jogos minőségi panaszok száma (db/ 1000 előfizető)

24 db/1000 előfizető

Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/1000 előfizető)

0 db/1000 előfizető

A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja:

Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Pápa, 2020. február 16.

 

 

2019 Éves közzététel

Közzététel

A KábelszatNet-2002. Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2019. év során a 229/2008(IX.12).Korm.rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó

minőségi mutatók teljesülése 2019.évben

 
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése  
 
1 Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 5 nap megfelelt  
2 Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 15.3 óra megfelelt  
3 Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100% megfelelt  
4 Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 75% 100% megfelelt  
5 Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBmV) 60 dBmV
  1. mV
megfelelt  
6 Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 3 dB 2.02 dB megfelelt  
7 Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 44 dB 44.50 dB megfelelt  

Egyéb adatszolgáltatás a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/1000 előfizető) 103 db/1000 előfizető
Minőségi panaszok száma (db/1000 előfizető) 103 db/1000 előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ 1000 előfizető) 103 db/1000 előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/1000 előfizető) 0 db/1000 előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.

A közzététel azonosító száma: MFKTV-2019 ÉK

A KábelszatNet-2002. Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2019. év során a 229/2008(IX.12).Korm.rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük internet szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. internet szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2019. évben  
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése  
 
1 Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 5 nap megfelelő  
2 Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 13.6 óra megfelelő  
3 Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100 % megfelelő  
4 Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 75 % 100% megfelelő  

5. Hálózaton belüli garantált le- és feltöltési sebesség Célérték

Teljesítési

érték

Megfelelés

minősítése

Szolgáltatás megnevezése

névleges

le- / feltöltési sebesség Mbit/s

Letöltési sebesség

Mbit/s

Feltöltési sebesség

Mbit/s

Letöltési sebesség

Mbit/s

Feltöltési sebesség

Mbit/s

SILVER 20 / 1 10 0.5 15.7 0.834 megfelelő
SILVER EXTRA 40 / 5 20 2.5 38.5 4.877 megfelelő
SILVER PLUS 80/5 10 1 73.2 4.851 megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető) 118 db/ezer előfizető 
Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető) 118 db/ezer előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető) 118 db/ezer előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető) 0 db/ezer előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja:

Megfelelőségi nyilatkozat

ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.

A közzététel azonosító száma: MFINT-2019 ÉK

A KábelszatNet-2002. Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2019. év során a 229/2008(IX.12).Korm.rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük helyhez kötött telefon szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. helyhez kötött telefon szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2019. évben  
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése  
 
1 Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 5 nap megfelelő  
2 Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 9.5 óra megfelelő  
3 Díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének határideje 30 nap 1 nap megfelelő  
4 Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100 % megfelelő  
5 Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 75 % 100% megfelelő  
6 Sikeres hívások aránya 98.5% 100% megfelelő  
7 A hívás felépítési ideje 1 mp 0.92 mp megfelelő  

Egyéb adatszolgáltatás a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/1000 előfizető) 39 db/1000 előfizető
Minőségi panaszok száma (db/1000 előfizető) 39 db/1000 előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ 1000 előfizető) 39 db/1000 előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/1000 előfizető) 0 db/1000 előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.

A közzététel azonosító száma: MFTEL-2019 ÉK

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Pápa, 2020. február 24.

2018 Éves közzététel