2019 Éves közzététel

Közzététel

A KábelszatNet-2002. Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2019. év során a 229/2008(IX.12).Korm.rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó

minőségi mutatók teljesülése 2019.évben

 
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése  
 
1 Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 5 nap megfelelt  
2 Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 15.3 óra megfelelt  
3 Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100% megfelelt  
4 Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 75% 100% megfelelt  
5 Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBmV) 60 dBmV
  1. mV
megfelelt  
6 Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 3 dB 2.02 dB megfelelt  
7 Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 44 dB 44.50 dB megfelelt  

Egyéb adatszolgáltatás a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/1000 előfizető) 103 db/1000 előfizető
Minőségi panaszok száma (db/1000 előfizető) 103 db/1000 előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ 1000 előfizető) 103 db/1000 előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/1000 előfizető) 0 db/1000 előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.

A közzététel azonosító száma: MFKTV-2019 ÉK

A KábelszatNet-2002. Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2019. év során a 229/2008(IX.12).Korm.rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük internet szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. internet szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2019. évben  
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése  
 
1 Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 5 nap megfelelő  
2 Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 13.6 óra megfelelő  
3 Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100 % megfelelő  
4 Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 75 % 100% megfelelő  

5. Hálózaton belüli garantált le- és feltöltési sebesség Célérték

Teljesítési

érték

Megfelelés

minősítése

Szolgáltatás megnevezése

névleges

le- / feltöltési sebesség Mbit/s

Letöltési sebesség

Mbit/s

Feltöltési sebesség

Mbit/s

Letöltési sebesség

Mbit/s

Feltöltési sebesség

Mbit/s

SILVER 20 / 1 10 0.5 15.7 0.834 megfelelő
SILVER EXTRA 40 / 5 20 2.5 38.5 4.877 megfelelő
SILVER PLUS 80/5 10 1 73.2 4.851 megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető) 118 db/ezer előfizető 
Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető) 118 db/ezer előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető) 118 db/ezer előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető) 0 db/ezer előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja:

Megfelelőségi nyilatkozat

ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.

A közzététel azonosító száma: MFINT-2019 ÉK

A KábelszatNet-2002. Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2019. év során a 229/2008(IX.12).Korm.rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük helyhez kötött telefon szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

KábelszatNet-2002. Kft. helyhez kötött telefon szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése 2019. évben  
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése  
 
1 Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 5 nap megfelelő  
2 Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 9.5 óra megfelelő  
3 Díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének határideje 30 nap 1 nap megfelelő  
4 Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 100 % megfelelő  
5 Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 75 % 100% megfelelő  
6 Sikeres hívások aránya 98.5% 100% megfelelő  
7 A hívás felépítési ideje 1 mp 0.92 mp megfelelő  

Egyéb adatszolgáltatás a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/1000 előfizető) 39 db/1000 előfizető
Minőségi panaszok száma (db/1000 előfizető) 39 db/1000 előfizető
A jogos minőségi panaszok száma (db/ 1000 előfizető) 39 db/1000 előfizető
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/1000 előfizető) 0 db/1000 előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat, ISO tanúsítvány

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.

A közzététel azonosító száma: MFTEL-2019 ÉK

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Pápa, 2020. február 24.

2018 Éves közzététel

2017 Éves közzététel

2016 Éves Közzététel

Éves közzététel 2016 1 Éves közzététel 2016 1 Éves közzététel 2016 1