Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

Mi a kábel-tv előfizető teendője vihar, villámlás esetén?

A lehető leghamarabb ki kell húzni a villamos csatlakozót a dugaljból úgy, hogy az aljzat a falban maradjon, valamint a kábel-tv dugót is le kell csatlakoztatni a televízió vagy rádiókészülék hátuljáról.

Ezek után már csak reménykedhetünk, hogy a villám nem a mi hálózatunkat választotta.

 

Mit érdemes ellenőrizni ktv-s hibabejelentés előtt?

  • Az aljzat és a televízió készülék közötti csatlakozó kábel a helyén van-e, sérülés, törés látható-e a kábelen?

  • Automata hangolás, egyéb átállítás nem történt-e?

  • Több vételhely esetén mindegyik készüléken tapasztalható-e a jelenség?

  • Nincs-e díjfizetési hátraléka?

 

Ha több televízió készüléket használok, akkor is csak egy havi díjat kell fizetni?

Igen.

 

Mi a különbség az analóg és a digitális kábeltévé között?

A digitális szolgáltatásnál jobb a kép- és hangminőség, ezen kívül számos extra lehetőséget biztosít, ilyen például bizonyos csatornák esetében a nyelv- és feliratválasztás, vagy az elektronikus programkalauz.

 

2 db számítógépen szeretnék Internetezni. Hogyan tudom ezt megtenni?

Az internet-szolgáltatást csak egy számítógéphez biztosítjuk. Az ügyfél ugyanakkor routerrel megoszthatja a szolgáltatást akár wifin keresztül is.

  

Az internet beállításához szükséges felhasználónevet és jelszót hol és hogyan igényelhetem?

Az internet beállításához nincs szükség felhasználói névre és jelszóra, a csatlakozás automatikus.

 

Hogyan kell a routert beállítani?

A routerekhez mellékelt telepítő CD segítségével egyszerűen, informatikai tudás nélkül is könnyedén elvégezhetőek a szükséges beállítások.

 

Hogyan tudom megnézni a leveleimet, ha nem vagyok otthon, de internet elérhetőségem van?

A webmail használatával bármikor, bárhonnan fogadhatja és küldheti leveleit. A webmail használatához a felhasználó nevet (teljes email cím) és a hozzá tartozó jelszót kell ismernie.
A webmail felületet weboldalunkon találja.

https://webmail.kabelszat2002.hu/

 


Mit érdemes ellenőrizni internetes hibabejelentés előtt?

  • Csatlakoztatva van-e a modem a 220V-os hálózathoz?

  • A modem és a számítógép csatlakoztatva van-e?

  • Modemen világít-e LED ?

  • Router nincs-e lefagyva?

  • Nincs-e díjfizetési hátraléka?

 

Néhány tudnivaló a modemről  

Működőképes állapotban a modemen álló helyzetben a felső 4 LED zölden világít, a legalsó villog.

A modem csatlakozói:

koax: a modem ezen keresztül csatlakozik a kábeltelevíziós hálózathoz

ethernet: a számítógépben lévő hálózati kártyával való csatlakozás

táp csatlakozó: 220V-os hálózati adapter csatlakoztatása

 

Biztosítanak-e számomra e-mail címet?

Előfizetőinknek internet szolgáltatásunkhoz 3 db e-mail postafiókot tudunk biztosítani.

 


 

Leírások, használati útmutatók

 

 

 

Cégünk

KábelszatNet-2002 Kft.

 

SZÉKHELY: 8500 Pápa, Budai Nagy Antal u. 8.


Cégjegyzékszám: 19-09-510665

Adószám: 11381527-2-19

Nyitvatartás

Irodáink nyitvatartásáról

a KAPCSOLAT menüpontban

tájékozódhat.