Figyelem!

SZÁMLÁK KIFIZETÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI

 

SZÁMLÁK KIFIZETÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI

  • Csoportos felhatalmazás:
    A csoportos beszedési megbízás az egyik legkényelmesebb és legolcsóbb módja a havi számlák és csekkek befizetésének. A szolgáltató minden hónapban automatikusan leemeli a fizetendő összeget. Személyesen vagy e-bank szolgáltatáson keresztül beállítható a megbízás limitet, amelynél magasabb összeget a szolgáltató nem emelhet le a bankszámlánkról. A csoportos felhatalmazáshoz meg kell adnia cégünk azonosítóját, ami a következő: A11381527T001, illetve a Szerződés számát, amit a számlája jobb felső részében talál.
  • iCsekk QR kódos befizetési lehetőség okostelefonnal:
    A sárga csekken található QR vonalkód, alkalmazással történő beolvasásával, bárki csekkjét kényelmesen befizethetjük otthonról. Részletek a Magyar Posta weboldalán ide kattintva!

  • Online csekkbefizetés számlavezető bankjának internetes bankjában:
    A számlavezető bankjának internet banki felületén vagy okostelefonos alkalmazásban lehetősége van csekkjét befizetni. A részletekről érdeklődjön számlavezető bankjánál!
  • Online bankkártyás fizetés a szolgáltató ügyfélkapu oldalán keresztül - https://ugyfelkapu.kabelszat2002.hu/ugyfelkapu/:
    A befizetés az Ügyfélkapuba belépve (Számlabefizetés menüpont) online, biztonságos bankkártya elfogadó felületén keresztül történik. A befizetés minden esetben bankkártyás vásárlásnak minősül, így díjmentes (nincs átutalási és tranzakciós díj)!
  • Banki átutalás:
    Az átutaláshoz szükséges adatok: Kedvezményezett neve: KábelszatNet-2002. Kft., Bankszámla szám: 11748045-20051008, Számlavezető bank: OTP, Közlemény: szerződésszám (a számla jobb felső részén található)

 

Tájékoztatás

 

 

 

 

 

 

Tájékoztatás

 

 

 

 

 

 

Az NMHH öt tanácsa internetezőknek koronavírus idején

 

Az NMHH öt tanácsa internetezőknek koronavírus idején

Ahhoz, hogy az internethálózatot továbbra is jó minőségben érjék el a felhasználók, érdemes átgondolni a nethasználati szokásokat, különösen csúcsidőben – tanácsolja a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság. Csatolmányok helyett felhőszolgáltatást, de legalábbis tömörítést, a videohívások helyett hanghívást, a videóknál, streameknél pedig a kisebb felbontást érdemes választani. A hírközlési hatóság egyúttal bátorítja a szolgáltatókat annak átgondolására, hogy a feltöltőkártyát használó idősek telefonkeretére milyen kedvezményt tudnak nyújtani a fennálló járványhelyzetben.

Az elmúlt napok történései hatására sokkal intenzívebben kezdjük használni a hazai kommunikációs hálózatainkat, hiszen az infokommunikációs technológiák és hálózatok lehetővé teszik, hogy otthonról tudjunk dolgozni, illetve tanulni. A nagy hazai mobilszolgáltatók jelentős kedvezményeket is adnak, ami tovább növeli a hálózati terhelést. Magyarország nemzetközi szinten is kiváló mobil- és vezetékes hálózattal rendelkezik, és a szolgáltatók mindent megtesznek azért, hogy ki tudják elégíteni a jelentősen növekvő igényeket, amelyhez a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) minden támogatást megad, így például folyamatosan ellenőrzi a hírközlési infrastruktúrák állapotát, szükség esetén soron kívül elvégzi a frekvenciák zavarvizsgálatát és intézkedik a felmerülő zavarok megszüntetéséről.

Ahhoz viszont, hogy a mobil- és vezetékes hálózatok a következő hetekben se legyenek túlterheltek, és hogy az internetes szolgáltatásokat továbbra is megfelelő minőségben érhessék el a felhasználók, ehhez az ügyfelek egyénileg is hozzá tudnak járulni felelős magatartásukkal. Ennek érdekében kéri az NMHH az alábbi tanácsok betartását:

  • ne csatolmányként küldjünk nagyméretű fájlokat (pl. videók, prezentációk, nagyfelbontású képek) hanem azok felhőszolgáltatásokban lévő elérhetőségét adjuk meg.
  • Csak szükséges esetben töltsünk le vagy küldjünk nagyméretű csatolmányokat, adatfájlokat az internetről. Ha erre mindenképpen szükség van, ezt éjszaka vagy reggel tegyük, és használjunk tömörítést (pl. Zip).
  • Csúcsidőben – napközben – minimalizáljuk a munkánkhoz vagy a tanuláshoz nem feltétlenül szükséges streamingalkalmazások (pl. videomegosztók, online játékok) használatát.
  • Ha mégis elkerülhetetlen, hogy videót nézzünk – pl. online tanuláskor –, akkor használjuk a kisebb felbontású (SD) formátumot – kis képernyőn ez még megfelelő minőséget ad.
  • Videokonferenciák alatt, illetve a személyek (család, barátok) közötti kapcsolattartásra használt alkalmazások (Viber, Skype stb.) igénybevételekor – ha ez lehetséges –, törekedjünk arra, hogy csak a hangfunkciót használjuk, és ha nem szükséges, a képet kapcsoljuk ki.

Ezekkel az egyszerű megoldásokkal az előfizetők sokat tehetnek annak érdekében, hogy a mobil- és vezetékes szolgáltatások minősége ne romoljon Magyarországon, és mindenki a megszokott minőségben használhassa az internethálózatot ebben a kihívásokkal teli időszakban is.

 

Hamis nyereményjáték!!!

apalfkjkjmeknlmgTisztelt Ügyfeleink!

Az alábbi képen látható hamis üzenetekkel próbálnak cégünk nevében nyereményjátékra invitálni.

Kérjük Önöket, hogy az üzenetet töröljék ki készülékükből, MEG SE NYISSÁK a hivatkozást!

 

Köszönjük!